Optimalizace nákladů

Tohoto cíle je dosaženo optimalizací nákladů, opakovaně prováděnými výběrovými řízeními na dodavatele některých služeb, důslednou kontrolou poskytovaných činností a hledáním nových cest pro snížení nákladů při zachování nebo zvyšování standardu služeb poskytovaných nájemcům budov.

Vlastní zkušenosti a ověření subdodavatelé

Pro poskytování služeb v oblasti facility managementu disponujeme týmem, jehož členové mají mnohaleté zkušenosti ve svém oboru. Některé poskytované služby zajišťujeme subdodavatelsky, avšak vždy s osvědčenými partnery a vždy na základě výběrových řízení. Samozřejmostí je osobní kontakt se všemi nájemci i individuální a přímé řešení veškerých záležitostí. S námi se zbavíte starostí spojených s provozem budovy a zbude Vám tak čas na další investice do nemovitostí.

Zajišťujeme zejména tyto služby:

  • komplexní správa nemovitostí
  • komplexní právní a realitní služby
  • výběr nájemného a dalších poplatků
  • vyúčtování služeb, evidenční listy
  • ekonomika budov, investice, plán oprav
  • stavební úpravy a rekonstrukce celých objektů i jejich částí
  • úklidové služby
  • údržba zeleně
  • zprostředkování recepčních služeb
  • administrativní služby
  • odpadové hospodářství
  • technická správa budov
  • pravidelná kontrola technického stavu nemovitosti a odstranění zjištěných nedostatků
  • evidence a kontrola revizí a oprav
  • zajištění údržby a havarijního servisu 24 hodin denně
  • administrativní a technická dokumentace
  • evidence a odečty měřidel
  • energetický management a energetické audity