Optimalizace nákladů
Tohoto cíle je dosaženo optimalizací nákladů, opakovaně prováděnými výběrovými řízeními na dodavatele některých služeb, důslednou kontrolou poskytovaných činností a hledáním nových cest pro snížení nákladů při zachování nebo zvyšování standardu služeb poskytovaných nájemcům budov.
Vlastní zkušenosti a ověření subdodavatelé
Pro poskytování služeb v oblasti facility managementu disponujeme týmem, jehož členové mají mnohaleté zkušenosti ve svém oboru. Některé poskytované služby zajišťujeme subdodavatelsky, avšak vždy s osvědčenými partnery a vždy na základě výběrových řízení. Samozřejmostí je osobní kontakt se všemi nájemci i individuální a přímé řešení veškerých záležitostí. S námi se zbavíte starostí spojených s provozem budovy a zbude Vám tak čas na další investice do nemovitostí.

Zajišťujeme zejména tyto služby:
- komplexní správa nemovitostí
- komplexní právní a realitní služby
- výběr nájemného a dalších poplatků
- vyúčtování služeb, evidenční listy
- ekonomika budov, investice, plán oprav
- stavební úpravy a rekonstrukce celých objektů i jejich částí
- úklidové služby
- údržba zeleně
- zprostředkování recepčních služeb
- administrativní služby
- odpadové hospodářství
- technická správa budov
- pravidelná kontrola technického stavu nemovitosti a odstranění zjištěných nedostatků
- evidence a kontrola revizí a oprav
- zajištění údržby a havarijního servisu 24 hodin denně
- administrativní a technická dokumentace
- evidence a odečty měřidel
- energetický management a energetické audity
